صفحه اصلی / مطالب و مقالات / خدمات پزشکی در منزل امید / خدمات پزشکی در منزل شامل چه مواردی میشود؟
خدمات پزشکی در منزل شامل چه مواردی میشود؟

نیاز به خدمات پزشکی یکی از ناگزیرترین نیازهای هر آدمی در طول زندگی است. دسترسی سریع و آسان همه افراد به خدمات پزشکی یکی از معضلات اخیر تمامی کشورها است. ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که نیاز فوری به پزشک داشته باشید و نخواهید به بیمارستان یا مطب مراجعه کنید یا بیمار شما توانایی و تحمل جا به جایی، آلودگی هوا، معطلی زیاد نداشته باشد. یکی از روش ها برای حل این مسئله دسترسی آسان همه افراد به پزشک، خدمات درمان در منزل است. مراکز ارائه دهنده این خدمات اغلب خصوصی هستند و کلیه ی امور مراقبت و درمان در منزل را فراهم می کنند. این مراکز، بخش بزرگی از خدمات پزشکی و پرستاری را با امکاناتی همراه و قابل جا به جایی برای بیماران در فضای خانه فراهم می آورند.

یکی از مراکز معتبر، تخصصی و با سابقه ارائه خدمات پزشکی - پرستای و اجاره تجهیزات بیمارستانی در منزل، موسسه خدمات پزشکی در منزل امید می باشد. خطوط تلفن شبانه روزی موسسه خدمات پزشکی در منزل امید مختص همه مناطق 22 گانه شهر تهران و استان البرز : 09399545088 - 09105545790 - 91016923 - 021 است.

مزایای خدمات پزشکی در منزل

ویزیت پزشک عمومی در منزل

یک پزشک عمومی به گونه‌ای آموزش دیده است که بتواند با بررسی کلی وضعیت یک بیمار موارد مهم و حیاتی و مشکلاتی که وجود دارد را در نظر گرفته و بهترین اقدام را برای بیمار پیشنهاد کند. در واقع پزشکان عمومی در شناخت بیماری‌ها مخصوصاً در مراحل اولیه، مهارت دارند، در ادامه اگر بیمار نیاز به رسیدگی یا معالجه بیشتر داشته باشد، یک پزشک عمومی می‌دانند چه موقع و به کجا شما را ارجاع دهد. همچنین یک پزشک عمومی با بهره‌گیری از اصول مراقبت هماهنگ، موجب استفاده بهینه از منابع می‌شود و ضمن همکاری با دیگر تخصص‌ها در صحنه‌های اولیه مراقبت، در مدیریت هماهنگ سازی بین تخصص‌های مختلف، در هنگام لزوم برای بیمار نقش حامی را ایفا می‌کند.

خدمات فیزیوتراپی

فیزیوتراپی یکی از روش های درمان برای توانبخشی به افرادی است که پس از آسیب های جسمی مثل گرفتگی و شکستی انجام می پذیرد. عموماً هدف از فیزیوتراپی در منزل یا بیمارستان، بازپروری و حفظ و تقویت قوای جسمی و بازگرداندن عملکرد واقعی عضله مورد نظر بعد از دررفتگی یا شکستگی می باشد. فیزیوتراپی امروزه بیشتر در منزل صورت می گیرد.

تعرفه خدمات پزشکی در منزل

ویزیت پزشک عمومی و متخصص

از خدمات پزشکی در منزل ، ویزیت پزشک عمومی و متخصص در منزل است. برای دریافت خدمات ویزیت پزشک عمومی در منزل بعد از تماس با کارشناسان و ارائه گزارش از بیمار یک پزشک به منزل شما اعزام می شود.

نمونه گیری آزمایش در منزل

بسیاری از افراد برای چکاپ سلامتی و پیشگیری از بیماری ها، به صورت دوره ای به پزشک و آزمایشگاه مراجعه می کنند؛ اما مراجعه به آزمایشگاه ها برای برخی از افراد مشکل است. بسیار از افراد به دلیل شرایط خاص خود از جمله کهولت سن، جراحت، معلولیت، بیماری و ناتوانی جسمی نمی توانند به آزمایشگاه ها مراجعه کنند. برخی از افراد هم به دلیل مشغله کاری و برنامه فشرده امکان مراجعه دوره ای به آزمایشگاه ها را ندارند و ممکن است تا زمانی که به بیماری خاصی مبتلا نشوند برای اطلاع از وضعیت کلی سلامتی به آزمایشگاه و پزشک مراجعه نکنند. در این شرایط استفاده از خدمات نمونه گیری آزمایش در منزل پس از ثبت درخواست شما و انجام هماهنگی های لازم از سمت کارشناسان در کمترین زمان ممکن به منزل شما مراجعه می کنند.

رادیولوژی در منزل

رادیولوژی یکی از شاخه های مهم پزشکی است که با تابش اشعه، تصویر دو بعدی ایجاد میکند. رادیوگرافی بیشتر برای مشکلات و شکستگی های ارتوپدی استفاده می شود و معمولاً اولین ارزیابی از بیمار است رادیولوژی در منزل ، یکی از خدمات ویژه پزشکی بوده که روزبه روز، بر میزان تقاضای آن افزوده می شود. رادیولوژی در منزل بدین معنا است که دیگر ضرورت و نیازی به حضور بیمار در بیمارستان ها یا کلینیک های عکس برداری نیست و کل فرایند رادیولوژی توسط متخصصین، در منزل خود فرد صورت می گیرد.

تست کرونا در منزل

به دلیل خطر بالای شیوع ویروس کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان ها، مراجعه به این مکان‌ها برای انجام تست ابتلا به کووید 19 برای عموم مردم توصیه نمی‌شود و تنها افرادی که علائم رایج ابتلا را دارند باید نسبت به انجام تست اقدام کنند. با این حال، دانشمندان با طراحی یک تست بسیار ساده این امکان را محیا کرده اند که افراد بتوانند در خانه ابتلای خود به کرونا را تشخیص دهند. تست کرونا در منزل شامل تست PCR، تست کرونا امیکرون، تست آنتی بادی، تست کرونا برای پرواز و تست آنتی بادی واکسن کرونا است. این خدمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منزل یا محل کار شما در کوتاهترین زمان انجام خواهد شد.

تزریقات و خدمات پرستاری در منزل

دسترسی شبانه روزی در هر مکانی به تزریقات و خدمات پرستاری مانند تزریق در منزل ، یکی از نیازهای ضروری، مهم و ناگهانی هر خانواده می باشد. دسترسی نداشتن به بیمارستان یا مراکز درمانی در ساعات مختلف و روزهای تعطیل، ترافیک سنگین از مواردی می باشند که نیاز به خدمات پرستاری در منزل اعم از تزریقات بانوان در منزل را ضروری می کند.

تعرفه خدمات پزشکی در منزل

هزینه ی ویزیت پزشک در منزل با توجه به عوامل متفاوتی محاسبه می شود که وابسته به نوع تخصص پزشک و همین طور ابزارهای لازم متفاوت است.

مرکز خدمات پزشکی در منزل امید، ارائه دهنده بهترین و تخصصی ترین خدمات شبانه روزی پرستاری در منزل برای کلیه مناطق تهران و البرز می باشد. اگر مایل به بهره مندی از خدمات این مرکز توسط مجرب ترین کادر درمانی می باشید؛ لطفا با شماره تلفنهای 09399545088 - 09105545790 - 91016923 - 021 در 24 ساعت شبانه روز تماس حاصل فرمایید.


تلفن : 09399545088

نظرات کاربران درباره این مطلب :بیگی [ 1402-05-02 ]
خدمات درمانی تو خونه با بیمه هم قبول میشه یا آزاد حساب میکنید کدوم مناطق تهران خدمات دارید

عزیزی [ 1402-05-02 ]
خدمات بیمارستانی در خانه منطقه تهران شامل ویزیت هم میشه ؟ بیمه هم مخارج رو قبول میکنه ؟

میثم رفیعی [ 1402-05-02 ]
خدمات بیمارستانی در منزل محدوده کرج شامل سونوگرافی هم هست ؟

شهلا امینی [ 1401-06-02 ]
من از این مرکز خدمات پزشک عمومی و پرستار دریافت کردم. واقعا راضی بودم. برخوردشون عااالی بود و واقعا دلسوز بودن.

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ارتباط با موسسه امید - خدمات پزشکی در منزل