صفحه اصلی / مطالب و مقالات / خدمات پرستاری در منزل / تزریقات در منزل شامل چه خدماتی میشود؟
تزریقات در منزل شامل چه خدماتی میشود؟

یکی از مهم‌ترین خدماتی که یک پزشک یا پرستار در منزل می‌تواند به بیمار ارائه دهد، تزریقات است؛ چرا که انجام ‌به موقع تزریقات برای بعضی از بیماران مانند بیماران تنفسی و تحت شیمی‌درمانی حیاتی است. امروزه بسیاری از خدمات در منزل ارائه میگردد و یکی از مهمترین این خدمات انجام تزریقات در منزل است که زیر مجموعه خدمات درمان در منزل میباشد و یکی از علل افزایش استفاده از این خدمات، فواید آن است. مشغله زیاد افراد و شرایط جسمی بیماران باعث می‌شود اطرافیان آنها در مراجعه به مراکز بهداشتی با مشکل مواجه شوند. نیاز به تزریقات در ساعات مختلف شبانه‌روز و دسترسی سریع به این مراکز نیز از مشکلاتی است که اطرافیان بیمار با آن روبه رو هستند. این در حالی است که با استفاده از خدمات تزریق در منزل می‌توان بر این مشکلات فائق آمد. این خدمات توسط مراکز درمانی و مراقبت و پرستاری در منزل ارائه می‌شود.

انواع تزریقات شامل تزریق سرم، تزریق سرم مبتلایان به کرونا و تزریق انواع آمپول وریدی و عضلانی در منزل، در تمام نقاط تهران و البرز، به طور شبانه روزی و 24 ساعته، در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت، توسط کادری مجرب موسسه خدمات پزشکی در منزل امید انجام می شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز با شماره تلفن های 09399545088 - 09105545790 - 91016923 - 021 تماس بگیرید

مزایای تزریقات در منزل

  1. باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما می‌شود.
  2. تجربه ای آسان و بدون دردسر را برای شما فراهم خواهد آورد.
  3. مدیریت تزریق صحیح برای بیماران
  4. از رفت و آمد به بیمارستان و درمانگاه جلوگیری می‌کند.
  5. در صورتی که نیاز به تزریقات به طور متناوب ضروری باشد خدمات تزریق می‌تواند برای شما احساس راحتی را فراهم کند.

تزریقات در منزل شامل چه خدماتی میشود؟

تزریقات داخل جلدی

در این روش تنها می توان مقدار کمی دارو را در زیر پوست، تزریق نمود. از این روش برای تست حساسیت و تشخیص استفاده می شود. برای تزریق داخل جلدی از سطح میانی ساعد و یا بازو معمولاً استفاده می کنند. نکته ای که مهم است این است که پوست ناحیه ای که برای تست قرار است استفاده شود باید بدون مو و بدون رنگ باشد.

تزریقات زیر جلدی

از این روش تزریق برای داروهایی که نیاز به جذب آهسته دارند استفاده می کنند. سطوح جلویی ران، قسمت زیری شکم، قسمت پایین باسن و پشت بازو ها محل مناسبی برای انجام این تزریق است.

تزریقات وریدی

زمانی که بیمار قادر نباشد که دارو را از طریق دهان دریافت کند و یا نیاز باشد که دارو به سرعت در بدن بیمار منتشر شود، از تزریق درون رگی استفاده می کنند. معمولاً سرم ها هم در رگ تزریق می شوند.

تزریقات عضلانی

در این روش دارو در عضله فرد وارد می شود. با توجه به سن و شرایط بیمار محل تزریق می تواند متفاوت باشد ولی بهترین مکان برای تزریق داروی عضلانی قسمت بالایی و خارج عضله باسن است. برای داروهایی که امکان جذب گوارشی ندارند، از این روش استفاده می کنند.

تزریق داخل مفصلی

این نوع از تزریقات بیشتر برای درمان التهابات مفاصل و آرتروز استفاده می شود. این نوع تزریق هم از خدمات تزریقات در منزل نیست.

تزریقات در منزل

وصل سرم در منزل

وصل سرم جزء تزریقات وریدی به شمار می‌‎آید. استفاده از آن در درمان بسیاری از بیماری‎ها رایج است. به این ترتیب محلول سرمی به تدریج وارد بدن می‌‎شود. این تکنیک تزریق زمان‎بر است. به همین دلیل افراد زیادی ترجیح می‎دهند از خدمات وصل سرم در منزل بهره ببرند. وصل سرم از جمله خدماتی است که ممکن است به دفعات و به بهانه‌های مختلف به آن نیاز داشته باشیم؛ مثلاً برخی سرم‌‌ها تقویتی هستند و مواد مورد نیاز بدن را تأمین می‌کنند. برخی هم جنبه درمان و دارویی دارند و الکترولیت‌های مختلف بدن را تأمین می‌کنند. وصل سرم در منزل اقدامی نیست که هر فردی توانایی انجام آن را داشته باشد. این کار نیاز به تخصص و تجربه‌ی زیادی دارد و باید با احتیاط صورت بپذیرد.

وصل سرم مبتلایان به کرونا در منزل

سرم یکی از سریع‌ترین درمان‌های پزشکی است که می‌توان برای بیماران تجویز کرد. علت این موضوع این است که مواد و ترکیبات موجود در سرم وارد روده و دستگاه گوارش نمی‌شود و مستقیماً به بافت‌های بدن ورود پیدا می‌کند. وجود شرکت‌های خدمات پزشکی و پرستاری سبب شده تا امکان تزریق سرم در منزل برای اشخاص فراهم باشد. با استفاده از خدمات وصل سرم در منزل، دیگر لازم نیست در کلینیک و یا مراکز درمانی حضور داشته باشید. در حال حاضر و با شیوع بیماری کرونا، خروج از منزل شما را در معرض ابتلا به این بیماری قرار خواهد داد. این امر منجر به آرامش روحی و روانی بیمار و دیگر اعضای خانواده خواهد شد.

تزریقات 24 ساعته در منزل

امروزه بیشتر افراد در شهرهای شلوغ به دلیل فشار کاری و دغدغه کمبود وقت، فرصت رفت و آمد به مراکز درمانی برای انجام خدماتی از قبیل تزریق عضلانی را ندارند. عواملی مانند ترافیک های سنگین، جابجایی های مکرر و مداوم، انتظار در سالن کلینیک ها و … انجام تزریقات شبانه روزی در منزل و به صورت 24 ساعته را به راه حلی مؤثر مبدل ساخته است. گاهی ممکن است یک بیمار در ساعت خاصی به تزریق شبانه روزی نیاز داشته باشد و جابجایی بیمار هم امکان پذیر نباشد پس به راحتی خدمات تزریقات در منزل را انتخاب می کند. شما در هر ساعاتی از شبانه روز می توانید برای دریافت تزریقات اقدام کنید.

هزینه تزریقات در منزل

عوامل مؤثر در تعیین هزینه و قیمت تزریقات در منزل عبارت است از:

مرکز خدمات پزشکی در منزل امید، یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات پرستاری،رادیولوژی و سونوگررافی در منزل ، برای مناطق 22 گانه شهر تهران و استان البرز میباشد. لطفا برای دریافت مشاوره رایگان و هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفنهای 09399545088 - 09105545790 - 91016923 - 021 در 24 ساعت شبانه روز اقدام فرمایید.


تلفن : 09399545088

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :پرستو رمضانی [ 1402-06-25 ]
سلام ببخشید هزینه وصل سرم چقدر هست انژیوکتش رو دارن فقط خود سرم رو باید نصب کنن

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ارتباط با موسسه امید - خدمات پزشکی در منزل
با انواع رادیوگرافی آشنا شویدبا انواع رادیوگرافی آشنا شوید
تاریخ انتشار : 1402-07-07