صفحه اصلی / مطالب و مقالات / خدمات پزشکی در منزل امید / اطلاعاتی درباره متخصصان عفونی
اطلاعاتی درباره متخصصان عفونی

امروزه بیماری های عفونی که به دلیل میکروارگانیسم ها به وجود می آیند در حال گسترش هستند. در محیط اطراف ما در منزل و یا هر مکان دیگری انواع میکروب هایی که در مقابل درمان ها از خود مقاومت نشان می دهند وجود دارند. گاهی اوقات میکروارگانیسم های خطرناک را از مراکز مراقبتی و درمانی با خود به منزل می آوریم. افراد مبتلا به بیماری های عفونی باید به صورت مرتب تحت نظر پزشک متخصص عفونی قرار داشته باشند. و پزشک وضعیت بیمار را بسنجد.

آنچه در این مطلب میخوانید

در صورتی که شما و یا یکی از افراد خانواده به بیماری عفونی مبتلا هستید و نمی‌توانید به صورت حضوری به مراکز درمانی مراجعه کرده و تحت نظر پزشک باشید، بهتر است که از ویزیت پزشک متخصص عفونی در منزل استفاده نمایید. عوض کردن پانسمان، تزریق داروها برای پیشگیری از انتشار بیشتر بیماری به دیگر اعضای بدن و بهبود روند بیماری برای درمان زودتر از جمله مواردی می‌باشد که افراد مبتلا به بیماری‌های عفونی باید برای درمان انجام دهند.

در این شرایط بهتر است که از خدمات ویزیت پزشک متخصص عفونی در منزل استفاده شود. هنگامی که از خدمات ویزیت پزشک متخصص عفونی در منزل استفاده می‌کنید، پس از انجام معاینات، نمونه برداری‌ها و آزمایشات خاصی برای افراد تجویز خواهد شد. از آنجایی که بدن بیماران عفونی بسیار حساس می‌باشد، حضور متخصص عفونی در منزل بسیار حائز اهمیت بوده و از استرس و افت انرژی بیماران جلوگیری خواهد شد.

اطلاعاتی درباره متخصصان عفونی

متخصص بیماری های عفونی دوره طولانی را تحصیل کرده تا توانسته عفونت هایی که به وسیله قارچ ها، ویروس ها و میکروب ها در بدن ایجاد می شود را تشخیص داده و درمان کند. متخصص بیماری های عفونی کسی است که پس از گذراندن دوره عمومی پزشکی یک دوره 3 ساله رزیدنتی بیماری های داخلی را طی کرده و پس از آن هم دوره آموزشی دو ساله بیماری های عفونی را در بیمارستان ها گذرانده و در نهایت با قبولی در آزمون هیئت مدیره بیماری های عفونی توانسته یک متخصص بیماری های عفونی بشود.

ویزیت متخصص عفونی در منزل

مزایای ویزیت متخصص عفونی در منزل

نیاز به دریافت خدمات پزشکی در منزل برای بسیاری از افراد، امری ضروری است. امروزه مراکز بسیاری از جمله پلتفرم امید سلامتی، با ارائه تخصصی ترین و با کیفیت ترین خدمات پزشکی در منزل، از قبیل اعزام پزشک عمومی و متخصص ، یاری رسان شما عزیزان در ارتقاء سطح سلامت می باشند. شما می توانید جهت ارتباط با مرکز خدمات پزشکی در منزل امید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 09399545088 - 09105545790 - 91016923 - 021 تماس حاصل فرمایید.

ویزیت متخصص عفونی در منزل شامل چه بیماری هایی می شود؟

بیماری های عفونی طیف گسترده ای دارند؛ اما برخی از آنها شیوع بیشتری دارند. به یاد داشته باشید که سالمندان بیشترین گروه مبتلایان به بیماری های عفونی را تشکیل میدهند. اگر بخواهیم لیستی از بیماری های عفونی رایج را در اختیار شما قرار دهیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

ویزیت متخصص عفونی در منزل شامل چه اقداماتی می شود؟

در چه مواردی باید توسط پزشک متخصص عفونی معاینه شویم؟

هر یک از عوامل زیر می تواند لزوم مراجعه به متخصص عفونی را ایجاد می کند:

نکات مهم مراقبت از بیمار عفونی در منزل

استفاده از خدمات ویزیت پزشک عفونی در منزل، به واسطه رعایت برخی اصول و استانداردها در درمان این نوع بیماری، نتایج بسیار مطلوبی را در روند درمان بیمار به همراه خواهد داشت؛ چراکه اجرای بسیاری از پروتکل های بهداشتی، در مراکز درمانی به دلایلی از جمله محدودیت هایی در این مراکز، عدم رعایت دقیق و توجه به نکات بهداشتی از سوی مراجعه کنندگان و مواردی از این دست امکان پذیر نیست. نکته دیگری که باید در مراقبت از بیمار عفونی رعایت کنید، این است که این نوع بیماران، نیاز به مراقبت های خاصی دارند. این مراقبت ها نه تنها به سرعت بهبودی بیمار کمک میکند، بلکه از انتشار و شیوع هرچه بیشتر بیماری جلوگیری می نماید. از جمله نکاتی که توصیه میشود در دوره بیماری توسط بیمار و اطرافیان وی رعایت شود، موارد زیر است:

مواردی که به آنها اشاره کردیم، از اصلی ترین نکات برای جلوگیری از شیوع و گسترش انواع بیماری های عفونی میباشد. این نکات توسط پزشک در هنگام مراجعه به منزل بیمار نیز به وی توصیه خواهد شد. رعایت این نکات از درگیر شدن سایر افراد خانواده به بیماری عفونی و انتقال آن به سایر افرادی که با آنها در ارتباط هستند، جلوگیری خواهد کرد.

هزینه ویزیت پزشک متخصص بیماری عفونی در منزل

معمولاً هزینه ویزیت متخصص عفونی در منزل بر مبنای دستورالعمل‌های وزارت بهداشت تعیین می‌شود. از این ‌رو هزینه ویزیت دریافتی، شفاف است؛ اما نوع بیماری،‌ روش درمان آن، مدت زمان حضور متخصص در منزل و ... نقش به سزایی در تعیین هزینه ویزیت متخصص عفونی دارند.

شما می توانید برای تخلیه آب شکم در منزل ، با پلتفورم امید سلامتی از طریق شماره های درج شده در همین صفحه


تلفن : 09399545088

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ارتباط با موسسه امید - خدمات پزشکی در منزل
اطلاعاتی درباره متخصصان عفونیاطلاعاتی درباره متخصصان عفونی
تاریخ انتشار : 1402-08-30